CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

13 September 2008

Majlis berbuka puasa bersama anak yatim (peryatim)

Salam...well.tak lama lagi (19/9/08) ada satu majlis berbuka puasa bersama anak yatim akan diadakan...anjuran PRIMU..Aku jadi salah sorang ajk...aku ajk bhagian juadah n hidangan...tapi kerja aku pun dah keluar dari sepatutnya aku buat jak...tapi aku tak kisah...coz aku jadi ajk ni pun bukan semata2 nak rebut mata senggang tu...tapi aku nakm berkhidmat dengan anak2 yatim tu...aku tau aku buat ni taklah membantu sangat...at least aku try....isnin nanti aku akan start kutip derma kat setiap rumah kat kolej ni...mudah2an Tuhan permudahkan kerja aku....kutipan derma tu...kami akan bgkan sama rata dengan 60 anak2 yatim yang datang nanti...duit tu akan jadi macam duit raya buat dorang...so makin banyak hasil kutipan...makin banyaklah duit raya yang dorang terima....Aku tak sabar nak tunggu hari tu...aku harap semua berjalan lancar...tapi aku rasa bwh pimpinan abg syafik....kami takkan ada masalah...lagipun semua ahli primu ringan tulang and quite a kind person....so rasanya takkan hadapi masalah....may God bless....untuk ajk2 program ni....mudah2an Tuhan permudahkan tugas kita dan mudah2an kita dapat hiburkan adik2 kita tu...salam

0 comments: