CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

27 September 2008

one of seven....

Yeah....satu assignment aku dah siap...berabiz aku buat...n sampai laptop aku stuck2....aku harap2...by tomorrow laptop ni ok...klu tak mampus aku...ada lagi 6....mudahan aku dapat siapkan lagi satu dalam sehari dua ni...

Boring gila aku kat umah ni...sik da kawan....kucing tu lah kawan aku...tu pun kesian..klu dia kacau aku belasah....tapi pasal dia juga laptop aku hang tadi...sakit ati aku....Kucing ni memang....telampau dilayan...aku yang pening.....tapi kesian juga....takut juga dia kat aku dah...payah aku pujuk...bru dia mo dekat ma aku balik...well...aku dah kepenatan...aku mo tido dulu...pastu baru buat lagi assgnment.....doakan aku dapat siapkan satu esok.....

0 comments: