CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

08 May 2009

Gambar masa Matriks

Ni gambar bilik aku masa di matriks...ada pelajar matriks yang baru mau tau keadaan di sana...so aku post gambar bilik aku...


Tempat Sidai Baju
Antara Ruang dalam bilik tidur
Meja Study
Ruang study
Loker
Kawasan Katil


p/s:Abaikan permandangan yang tak sepatutnya...hehehe


18 comments:

Anonymous said...

uuu...thanx mel^^

bpisah bgtu ka pula stiap katil??
nda bole ubah tpt??

tmpt sidai baju tu,d mana??
setiap dorm ada kwsn sndiri mau sidai baju ka??

hehe
*mc lg mau btanya:P*

Mel said...

memang katil dia begitu....satu bilik 4 urang tidur...jangan ko ubah...nanti kena marah ko sama felo...peraturan udah...

tempat sidai baju tu ada diluar berderet.......pic yang sa ambik tu dari tingkap bilik...jadi ko bleh agak2 lah macam mana rupa dia itu

Mel said...

klu nda bertanya nanti sesat jalan...hahaha

Anonymous said...

ooo...mcm tu pula...
da juga bah gma kne tulis tuh d buku praturan
hahaha

ya..sa dpt imagine jga tu tpt sidai kain sna..
da jga kes ilang baju2 ka d sna??

trus yg kunci blik,masing2 pgang bah kan..

Mel said...

Kunci bilik...memang setiap urang ada...baju hilang...erm...rumate sa pernah hilang bra...hehehe...

Anonymous said...

uisheh...
bra pun mau kena tapau bah..
hahaha
lucu2

Mel said...

Tulah Pasal...mati sa ketawa...hahaha....tapi bra mahal lah kunun....teda papa bha tu...mungkin jatuh bha tu...jadi makcik cleaner ambil...hehehe...

N klu ko mau beli bantal or bantal peluk beli lah...coz dulu kami beli...lagi selesa tidur...huhu...sebab bantal dia satu lepas tu nipis...tapi tia taulah klu kena tukar baru

Anonymous said...

hahaha...
ceh..mkin la kan..hahaha

ouh bah..sa survey2 dlu,baru beli la kalo perlu kan..hehe

mdah2an la kna tukar baru..hahaha

ko dtg sna dulu,brapa byk beg ko bwa ouh??

Anonymous said...

wah..bertambah kiut blog mu

DilOt said...

rindu nye kat matrik...

Anonymous said...

anda di tag
buat semua tau

Mel said...

Ola Sa ingat sa bawa 2 beg jak...

Mel said...

Asis,Tq ah...nanti sya jawab tag awak k

Mel said...

Dilot,Samalah kita....rindu juga tyme matriks...macam mau balik pi matriks

Anonymous said...

2 beg tmasuk beg laptop kah itu??hehehe

o ya..da wireless ka sana tuh??
pantas ka??

Mel said...

ola...2 beg tu baju jer tau...by the way...masa zaman sa...TEDA WIRELESS!! HUHUHU...Nda taulah sekarang ni macam mana

Athy Ra said...

skrg ni ada wireless suda.. besla jugak.. tp mkin strict pulak.. nda buli escape klas... nama kna tmpl kat notice board.. hahah.. rindu kml...

Mel said...

yups...aku dengar juga makin strict...tapi dorang cakap kml makin best...aku rindu kml juga